RemoteSession.doSynchronousClusterTask: NullPointerException

Hi,

we are seeing the following stacktrace in our Openfire 3.9.3 logs, hazelcast 1.2.2.

It should be this line:

https://github.com/igniterealtime/Openfire/blob/v3.9.3/src/plugins/hazelcast/src /java/com/jivesoftware/openfire/session/…

Any ideas, thanks!

2015.09.18 13:29:13 org.jivesoftware.openfire.event.SessionEventDispatcher -
java.lang.NullPointerException
at com.jivesoftware.openfire.session.RemoteSession.doSynchronousClusterTask(Remote Session.java:175)
at com.jivesoftware.openfire.session.RemoteSession.getCreationDate(RemoteSession.j ava:97)
at com.cgm.connect.openfire.SessionStatistic.sessionDestroyed(SessionStatistic.jav a:135)
at org.jivesoftware.openfire.event.SessionEventDispatcher.dispatchEvent(SessionEve ntDispatcher.java:78)
at org.jivesoftware.openfire.SessionManager.removeSession(SessionManager.java:1104 )
at com.jivesoftware.openfire.session.RemoteSession.doSynchronousClusterTask(Remote Session.java:175)
at com.jivesoftware.openfire.session.RemoteClientSession.incrementConflictCount(Re moteClientSession.java:155)
at org.jivesoftware.openfire.handler.IQBindHandler.handleIQ(IQBindHandler.java:134 )
at org.jivesoftware.openfire.handler.IQHandler.process(IQHandler.java:65)
at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.handle(IQRouter.java:375)
at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.route(IQRouter.java:122)
at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:76)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processIQ(StanzaHandler.java:330)
at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processIQ(ClientStanzaHandler .java:93)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:295)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:187)
at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:181)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.common.IoFilterAdapter.messageReceived(IoFilterAdapter.java:80)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)
at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:185)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239)
at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(ThreadPoolExecutor.java:1145)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(ThreadPoolExecutor.java:615)
at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:745)