Problem with the Openfire 3.10.2 using Oracle 11G

I’m having problem with the Openfire 3.10.2 using Oracle 11G. Below are the error messages:

  • Error.log:
    *at org.apache.mina.filter.executor.OrderedThreadPoolExecutor$Worker.runTasks(Order edThreadPoolExecutor.java:761) *

*at org.apache.mina.filter.executor.OrderedThreadPoolExecutor$Worker.run(OrderedThr eadPoolExecutor.java:703) *

*at java.lang.Thread.run(Thread.java:745) *

*2015.07.24 15:45:25 org.jivesoftware.openfire.nio.NIOConnection - Failed to deliver packet: Oficiais Administrativos *

*2015.07.24 15:45:25 org.jivesoftware.openfire.session.LocalSession - Erro interno do servidor *

*java.lang.IllegalStateException: Connection closed *

*at org.jivesoftware.openfire.nio.NIOConnection.deliver(NIOConnection.java:316) *

*at org.jivesoftware.openfire.session.LocalClientSession.deliver(LocalClientSession .java:857) *

*at org.jivesoftware.openfire.session.LocalSession.process(LocalSession.java:289) *

*at org.jivesoftware.openfire.spi.RoutingTableImpl.routeToLocalDomain(RoutingTableI mpl.java:354) *

*at org.jivesoftware.openfire.spi.RoutingTableImpl.routePacket(RoutingTableImpl.jav a:239) *

*at org.jivesoftware.openfire.SessionManager.userBroadcast(SessionManager.java:1068 ) *

*at org.jivesoftware.openfire.roster.Roster.broadcast(Roster.java:685) *

*at org.jivesoftware.openfire.roster.Roster.broadcast(Roster.java:718) *

*at org.jivesoftware.openfire.roster.Roster.(Roster.java:163) *

*at org.jivesoftware.openfire.roster.RosterManager.getRoster(RosterManager.java:116 ) *

*at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.broadcastUpdate(Presenc eUpdateHandler.java:307) *

*at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:162) *

*at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:137) *

*at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:201) *

*at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.handle(PresenceRouter.java:148) *

*at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.route(PresenceRouter.java:84) *

*at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:84) *

*at org.jivesoftware.openfire.SessionManager$ClientSessionListener.onConnectionClos e(SessionManager.java:1242) *

*at org.jivesoftware.openfire.nio.NIOConnection.notifyCloseListeners(NIOConnection. java:292) *

*at org.jivesoftware.openfire.nio.NIOConnection.close(NIOConnection.java:275) *

*at org.jivesoftware.openfire.nio.NIOConnection.close(NIOConnection.java:224) *

*at org.jivesoftware.openfire.nio.NIOConnection.deliverRawText(NIOConnection.java:3 96) *

*at org.jivesoftware.openfire.nio.NIOConnection.close(NIOConnection.java:246) *

*at org.jivesoftware.openfire.nio.NIOConnection.close(NIOConnection.java:224) *

*at org.jivesoftware.openfire.nio.NIOConnection.deliverRawText(NIOConnection.java:3 96) *

*at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.exceptionCaught(ConnectionHandl er.java:154) *

*at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain$TailFilter.exceptionCaugh t(DefaultIoFilterChain.java:672) *

*at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain.callNextExceptionCaught(D efaultIoFilterChain.java:461) *

*at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain.access$1100(DefaultIoFilt erChain.java:47) *

*at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain$EntryImpl$1.exceptionCaug ht(DefaultIoFilterChain.java:760) *

*at org.apache.mina.core.filterchain.IoFilterAdapter.exceptionCaught(IoFilterAdapte r.java:102) *

*at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain.callNextExceptionCaught(D efaultIoFilterChain.java:461) *

*at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain.access$1100(DefaultIoFilt erChain.java:47) *

*at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain$EntryImpl$1.exceptionCaug ht(DefaultIoFilterChain.java:760) *

*at org.apache.mina.core.filterchain.IoFilterAdapter.exceptionCaught(IoFilterAdapte r.java:102) *

*at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain.callNextExceptionCaught(D efaultIoFilterChain.java:461) *

*at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain.access$1100(DefaultIoFilt erChain.java:47) *

*at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain$EntryImpl$1.exceptionCaug ht(DefaultIoFilterChain.java:760) *

*at org.apache.mina.core.filterchain.IoFilterEvent.fire(IoFilterEvent.java:93) *

*at org.apache.mina.core.session.IoEvent.run(IoEvent.java:63) *

*at org.apache.mina.filter.executor.OrderedThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Ordere dThreadPoolExecutor.java:769) *

*at org.apache.mina.filter.executor.OrderedThreadPoolExecutor$Worker.runTasks(Order edThreadPoolExecutor.java:761) *

*at org.apache.mina.filter.executor.OrderedThreadPoolExecutor$Worker.run(OrderedThr eadPoolExecutor.java:703) *

*at java.lang.Thread.run(Thread.java:745) *

  • Warn.log:
    *2015.07.24 15:14:29 org.jivesoftware.openfire.session.LocalOutgoingServerSession - Fail to connect to spark for intranet-linux *

*2015.07.24 15:17:57 org.jivesoftware.openfire.session.LocalOutgoingServerSession - Error trying to connect to remote server: spark(DNS lookup: spark:5269): java.net.UnknownHostException: spark *

*2015.07.24 15:17:57 org.jivesoftware.openfire.session.LocalOutgoingServerSession - Fail to connect to spark for intranet-linux *

*2015.07.24 15:27:33 org.jivesoftware.openfire.nio.OfflinePacketDeliverer - Não é possível rotear o pacote *

* *

* *

* *

*Farmácia *

* *

* *

* *

*2015.07.24 15:29:00 org.jivesoftware.openfire.session.LocalOutgoingServerSession - Error trying to connect to remote server: spark(DNS lookup: spark:5269): java.net.UnknownHostException: spark *

*2015.07.24 15:29:00 org.jivesoftware.openfire.session.LocalOutgoingServerSession - Fail to connect to spark for intranet-linux *

*2015.07.24 15:29:12 org.jivesoftware.openfire.nio.OfflinePacketDeliverer - Não é possível rotear o pacote *

* *

* *

* *

*Recepção *

* *

* *

* *

*2015.07.24 15:45:25 org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler - Closing connection due to exception in session: (0x00000035: nio socket, server, null => 0.0.0.0/0.0.0.0:5222) *

*java.io.IOException: Conexão fechada pela outra ponta *

*at sun.nio.ch.FileDispatcherImpl.read0(Native Method) *

*at sun.nio.ch.SocketDispatcher.read(SocketDispatcher.java:39) *

*at sun.nio.ch.IOUtil.readIntoNativeBuffer(IOUtil.java:223) *

*at sun.nio.ch.IOUtil.read(IOUtil.java:197) *

*at sun.nio.ch.SocketChannelImpl.read(SocketChannelImpl.java:379) *

*at org.apache.mina.transport.socket.nio.NioProcessor.read(NioProcessor.java:273) *

*at org.apache.mina.transport.socket.nio.NioProcessor.read(NioProcessor.java:44) *

*at org.apache.mina.core.polling.AbstractPollingIoProcessor.read(AbstractPollingIoP rocessor.java:690) *

*at org.apache.mina.core.polling.AbstractPollingIoProcessor.process(AbstractPolling IoProcessor.java:664) *

*at org.apache.mina.core.polling.AbstractPollingIoProcessor.process(AbstractPolling IoProcessor.java:653) *

*at org.apache.mina.core.polling.AbstractPollingIoProcessor.access$600(AbstractPoll ingIoProcessor.java:67) *

*at org.apache.mina.core.polling.AbstractPollingIoProcessor$Processor.run(AbstractP ollingIoProcessor.java:1124) *

*at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:64) *

*at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(ThreadPoolExecutor.java:1145) *

*at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(ThreadPoolExecutor.java:615) *

*at java.lang.Thread.run(Thread.java:745) *

*2015.07.24 15:45:25 org.jivesoftware.openfire.nio.OfflinePacketDeliverer - Não é possível rotear o pacote *

* *

* *

* *

*Recepção *

* *

* *

What should I do?