Ofmeet problem , there is no video

hi

when i using ofmeet on my openfire localhost there is no problem

but when i using in vps i cant see video of room participant’s

what is not ture this not working on internet?

help me please

no log message, no help

at java.lang.Thread.run(Thread.java:745)

2015.04.28 16:50:39 org.jivesoftware.openfire.spi.ConnectionManagerImpl - Could not setup a server socket
java.net.BindException: Address already in use
at java.net.PlainSocketImpl.socketBind(Native Method)
at java.net.AbstractPlainSocketImpl.bind(AbstractPlainSocketImpl.java:376)
at java.net.ServerSocket.bind(ServerSocket.java:376)
at java.net.ServerSocket.(ServerSocket.java:237)
at org.jivesoftware.openfire.net.BlockingAcceptingMode.(BlockingAcceptingMod e.java:46)
at org.jivesoftware.openfire.net.SocketAcceptThread.(SocketAcceptThread.java :65)
at org.jivesoftware.openfire.spi.ConnectionManagerImpl.createServerListener(Connec tionManagerImpl.java:195)
at org.jivesoftware.openfire.spi.ConnectionManagerImpl.createListeners(ConnectionM anagerImpl.java:135)
at org.jivesoftware.openfire.spi.ConnectionManagerImpl.start(ConnectionManagerImpl .java:916)
at org.jivesoftware.openfire.XMPPServer.startModules(XMPPServer.java:643)
at org.jivesoftware.openfire.XMPPServer.start(XMPPServer.java:506)
at org.jivesoftware.openfire.XMPPServer.(XMPPServer.java:216)
at sun.reflect.NativeConstructorAccessorImpl.newInstance0(Native Method)
at sun.reflect.NativeConstructorAccessorImpl.newInstance(NativeConstructorAccessor Impl.java:57)
at sun.reflect.DelegatingConstructorAccessorImpl.newInstance(DelegatingConstructor AccessorImpl.java:45)
at java.lang.reflect.Constructor.newInstance(Constructor.java:526)
at java.lang.Class.newInstance(Class.java:383)
at org.jivesoftware.openfire.starter.ServerStarter.start(ServerStarter.java:105)
at org.jivesoftware.openfire.starter.ServerStarter.main(ServerStarter.java:56)
2015.04.28 16:51:08 org.jivesoftware.openfire.spi.ConnectionManagerImpl - Could not setup a server socket
java.lang.NullPointerException
at org.jivesoftware.openfire.spi.ConnectionManagerImpl.startServerListener(Connect ionManagerImpl.java:214)
at org.jivesoftware.openfire.spi.ConnectionManagerImpl.startListeners(ConnectionMa nagerImpl.java:177)
at org.jivesoftware.openfire.spi.ConnectionManagerImpl.access$000(ConnectionManage rImpl.java:91)
at org.jivesoftware.openfire.spi.ConnectionManagerImpl$1.pluginsMonitored(Connecti onManagerImpl.java:159)
at org.jivesoftware.openfire.container.PluginManager.firePluginsMonitored(PluginMa nager.java:562)
at org.jivesoftware.openfire.container.PluginManager.access$800(PluginManager.java :76)
at org.jivesoftware.openfire.container.PluginManager$PluginMonitor.run(PluginManag er.java:1078)
at java.util.concurrent.Executors$RunnableAdapter.call(Executors.java:471)
at java.util.concurrent.FutureTask.runAndReset(FutureTask.java:304)
at java.util.concurrent.ScheduledThreadPoolExecutor$ScheduledFutureTask.access$301 (ScheduledThreadPoolExecutor.java:178)
at java.util.concurrent.ScheduledThreadPoolExecutor$ScheduledFutureTask.run(Schedu ledThreadPoolExecutor.java:293)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(ThreadPoolExecutor.java:1145)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(ThreadPoolExecutor.java:615)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:745)
2015.04.28 16:51:08 org.jivesoftware.openfire.spi.ConnectionManagerImpl - Could not setup a server socket
java.io.IOException: Error while binding on 0.0.0.0/0.0.0.0:5222
original message : Address already in use
at org.apache.mina.transport.socket.nio.NioSocketAcceptor.open(NioSocketAcceptor.j ava:238)
at org.apache.mina.transport.socket.nio.NioSocketAcceptor.open(NioSocketAcceptor.j ava:1)
at org.apache.mina.core.polling.AbstractPollingIoAcceptor.registerHandles(Abstract PollingIoAcceptor.java:583)
at org.apache.mina.core.polling.AbstractPollingIoAcceptor.access$4(AbstractPolling IoAcceptor.java:564)
at org.apache.mina.core.polling.AbstractPollingIoAcceptor$Acceptor.run(AbstractPol lingIoAcceptor.java:457)
at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:64)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(ThreadPoolExecutor.java:1145)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(ThreadPoolExecutor.java:615)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:745)

2015.04.28 16:50:39 org.jivesoftware.openfire.spi.ConnectionManagerImpl - Could not setup a server socket
java.net.BindException:** Address already in use **

I think that you have multiple openfire servers running on the same box

no it is once

i’m running openfire on debian wheezy vps

what i do?