Eror.log -> ConnectionHandler reports unexpected exception for session

Hello! I apologize for my English!

I always see these posts! how to get rid of them? Eror.log

2013.12.11 19:13:32 org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler - ConnectionHandler reports unexpected exception for session: (SOCKET, R: /172.16.0.171:49546, L: /172.16.0.71:5222, S: 0.0.0.0/0.0.0.0:5222)

java.lang.AbstractMethodError

at org.jivesoftware.openfire.event.SessionEventDispatcher.dispatchEvent(SessionEve ntDispatcher.java:90)

at org.jivesoftware.openfire.handler.IQBindHandler.handleIQ(IQBindHandler.java:161 )

at org.jivesoftware.openfire.handler.IQHandler.process(IQHandler.java:65)

at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.handle(IQRouter.java:374)

at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.route(IQRouter.java:121)

at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:76)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processIQ(StanzaHandler.java:337)

at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processIQ(ClientStanzaHandler .java:93)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:302)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:194)

at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:181)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.common.IoFilterAdapter.messageReceived(IoFilterAdapter.java:80)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:185)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(Unknown Source)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)

at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)

at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

Openfire openfire-3.8.2-1.i386.rpm

OS:Centos 6.

Version:
Openfire 3.8.2
Server Directory:
/opt/openfire
Server Name:
pbx.adekta.local
Java Version:
1.7.0_45 Oracle Corporation – Java HotSpot™ 64-Bit Server VM
Appserver:
jetty/7.x.y-SNAPSHOT
Host Name:
pbx
OS / Hardware:
Linux / amd64
Locale / Timezone:
en / Moscow Standard Time (4 GMT)
Java Memory



103.10 MB of 850.00 MB (12.1%) used