Skip navigation
3788 Views 5 Replies Latest reply: Jun 11, 2009 11:26 AM by Sebijk RSS
Bronze 11 posts since
Oct 19, 2007
Currently Being Moderated

Dec 17, 2007 6:36 AM

instantFeed 1.0.5

Hi all, is there somebody who has tested the plugin instantFeed 1.0.5? It works wrong for me.

• Armando Jagucki Jiver 24 posts since
    Mar 20, 2007
    Dec 18, 2007 4:36 PM (in response to mario)
    Re: instantFeed 1.0.5

Hi Thered,

Can you please explain with more detail the problem you are experiencing? Are there any relevant errors in your log files?

• rene-1 Silver 190 posts since
    Feb 12, 2007
    Dec 20, 2007 11:15 AM (in response to mario)

I got instantfeed v. 1.0.3 running with openfire 3.4.2 and it seems like it does not work anymore / with openfire 3.4.2.

is there a new version out there?

thanks

• Bronze 17 posts since
    Feb 20, 2007
    Dec 21, 2007 12:32 AM (in response to mario)

It stopped working for me too. Only one feed still comes in, all others that used to work don't. I see this in the error log:

<span class="hilite"><span class="date">2007.12.21 09:29:47

org.jivesoftware.openfire.interceptor.InterceptorManager.invokeInterceptors(Inte rceptorManager.java:239)

Error in interceptor:

org.jivesoftware.plugins.instantFeeds.InstantFeedsPlugin@13249b while

intercepting:

&lt;message to="feeds@server.org" type="chat" id="154" from="user@server.org/Gajim"&gt;

&lt;body&gt;status&lt;/body&gt;

&lt;/message&gt;

java.lang.NullPointerException<span class="hilite">at org.jivesoftware.plugins.instantFeeds.InstantFeedsPlugin.processMessage(Instant FeedsPlugin.java:710)<span class="hilite">at org.jivesoftware.plugins.instantFeeds.InstantFeedsPlugin.processPacket(InstantF eedsPlugin.java:446)<span class="hilite">at org.jivesoftware.plugins.instantFeeds.InstantFeedsPlugin.interceptPacket(Instan tFeedsPlugin.java:438)<span class="hilite">at org.jivesoftware.openfire.interceptor.InterceptorManager.invokeInterceptors(Int erceptorManager.java:227)<span class="hilite">at org.jivesoftware.openfire.MessageRouter.route(MessageRouter.java:74)<span class="hilite">at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:71)< span class="hilite">at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processMessage(StanzaHandler.java:3 39)<span class="hilite">at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processMessage(ClientStanzaHa ndler.java:90)<span class="hilite">at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:200)<spa n class="hilite">at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:167)<spa n class="hilite">at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:132)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:162)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :240)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:284)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(ThreadPoolExecutor.java: 650)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(ThreadPoolExecutor.java:675)

at java.lang.Thread.run(Thread.java:595)

More Like This

• Retrieving data ...

Bookmarked By (0)

Legend

• Correct Answers - 10 points
  • Helpful Answers - 5 points